4 aylık bebeğime aşıdan dolayı ateşi çıktı 3 cc calpol verdim başta azar azar verip emzik tutturmaya çalıştım ama olmadı sevmedi çıkarmaya çalıştı ağladı sonra direkt kalanı kaşıkla vereyim bi seferde dedim öğürdü kustu hiç bu kadar kusmamıştı. Daha öncekilerde hiç gerek duymamıştım ateş olmamıştı sadece bi kere rota aşısı sonrası doktor önlem olarak vermişti onunda hepsini çıkarmıştı ama sonra tekrar verme gereği duymamıştım ateş olmadığı için bu sefer içmesi gerekiyor ama içiremiyorum süte karıştırıp biberonla vereyim dedim tadını aldığı için onu da kabul etmiyor.