CilekliKedy anladım canım zorlu süreç yaşamamışsın çok şükür evladın yanı başında bizim çok az içe dönüktü Dr muz alçı sürecindeyiz şuan sonra küçük ameliyat kesilip dikilrn bilirsin sonrası ne der nasıl ilerleriz ne olur bilmiyorum çünkü herkesin farklı olıyor kimi süreci daha az yaşıyor kşmsii uzun süreçle hepimizin evlatlarına şifa versin iyi olsunlarda herşey onların iyiliği için biz anneler içimiz buruk olsada sonrasında üzülmektense şimdiden olup bitsin