Yesillhanim ay kızımı anlattın,aynı huya sahipler..beni şu yönden korkutuyorlar: işte dünyanın bin türlü hali var vs..bu çocuk yalnız kalacak,işte annem dedi bana ananne kardeş istiyorum ama annem istemiyor falan demiş.komşumuz sordu kardeşin olsun mu diye,kızımda istiyorum ama annem izin vermiyor dedi..acaba ileride çok mu üzülecek diyorum.bir yanımda çocuk için çocuk yaparsam o mutluyken mutsuz gergin bir annesi olacak…normalde ayy çocuk seveyim diye tipli biri değilim..eşimde öyle çocuk seveyim ay çok tatlı demez kimsenin çocuklarına..kendi kızımıza ölürüz ama Dedğim gibi eşimide kendimise biliyorum..çol kafamı kurcalıyorlar. Hele bu devirde çocuk dünyaya getirmek: doğurmak artık lüx oldu çok pahalanmış..bezler çok pahalı,piyasa çok kötü ekonomi herkese göre artık berbat…eee tere baştan başlayacağım…veee ilk çocuk uslu olan 2.si her zaman fıldırav çocuk olarak geliyor..yengemin kızı o kadar usluydu ki,herrryere gidiyordu kaç günlükken bile..2.si oldu abim diyor valla yorulduk bittik diye..durmuyor..yengem bi kafeye gidip kahve bile içemiyor..tek çocuk ne kadar rahatmış falan diyor…her çocuk hareketli olacak diye birşey yok değil…dünyaya gelen her yeni çocuk ciddi anlamda hareketli,asla durmayan çocuklar…ben 2.yi yaparsam kendimi biliyorum ki psikolojim bozulur..alt üst olurum..çocuk için çocuk dünyaya getirmek istemiyorum ama kızıma bazen öok üzülüyorum..Olursa Rabbimin bileceği iş ama dua bile ediyorum Allahım olmayanlara isteyenlere ver diye…