Benim kızım da yaşından önce koltuk kenarlarından tutunup kalkardı ve ilerlerdi ama yürümeye 17. Ayda anca hazır oldu 🤗bende çok geç yürüdü diye çevre baskısı olsun kendi evhamlarım olsun çok sorguladım niye yürümedi diye ama kendi haline bırakmak lazımmış 😄gerçi ben geleneksel yöntem dahi denedim belki onlar bahane oldu yada denk geldi bilemem ama onları yaptıktan sonraya denk geldi yürümesi ( bacaklarına ip bağlama ve eşikte sallama konusu) 🤣🤣