5 Kasım 75
7 Kasım 171
Artış normal ama bu şekilde ilerleyip sağlıklı gebelik yaşayan var mı 😕 1 tane kızım var 2. çocuğu düşünüyoruz 2 defa kimyasal gebelik yaşadım ve polikistik over olduğunu söyledi geçen ay doktor bu sefer güzel ilerlesin inşallah son adet tarihim 28 Eylül ama geç döllenme olabilir dimi