Geçmiş olsun açı değerleriniz kaç çıktı acaba? Bize çıkıklık var demedi ama şüphe var dedi. Açılar normaldi sadece gevşeme varmış .
Doktorun biri çift bez kuklan dedi diğer doktor büyük numara bez kullan dedi. Ben de şimdi 1 aylık bebeğime 4 numara beze başladım bugün. Kucağımda tutarken elimi bacaklarını ayıracak şekilde koyup öyle taşıyorum. 2 ay sonra kontrol olacak inşallah hepimizinki düzelmiş olur