Nagehan08 Tulay09 benmde kızım 4 aylık daha olmadım, arada koyu lekelenme oluyor sonra geçiyor. Anlamadım niye
Tosbigim Adet oluyorum.. birdahaki adet gelene kadar az az gelmeye devam ediyor..1 hafta duruyor tekrar geliyor.. bügün doğum yapalı 6 ay oldu
Bodak Emzirme ile alakalı. Aktif ve tam emzirme devam ettiği sürece hormonlardan ötürü adet görmemeniz normal. Ben de 2 ay gördüm bu ay görmedim hamilelik yok.