mrym1 Merhabalar oğlum 8 aylık ve 4 gündür sık sık ishal oluyor sürekli değiştirmeme rağmen kremler falan fayda etmiyor yayılmış baya ve kötü durumda artık altını değiştiremiyorum çok fazla ağlıyor, önerisi olanlar var mı ne yapabilirim
aleynadogann mrym1 geçmiş olsun şimdiden umarım en kısa zamanda geçeriz benimde aynısı başıma gelmişti canım. Çok dikkat ediyordum son çare doktora gittim ilaçlı krem verdi geçti.
goldengate mrym1 altini sabunlu suyla yika kurula her degistiginde yap kuru kalmali. Doktora sorup trosyd krem kullanabilirsin gecirir veya kantaron yagi
glz2 mrym1 paneten yoğun pişik kremi var bizim de 40 ı çıkmadan aynı durum olmuştu hem bezini değiştirdik hemde bu markayı aldık kuzenim earth mama yı söylemişti biraz pahalı ama hafif sürseniz bile çok etkili oluyormuş bütceniz uygunsa deneyebilirsiz
kadris60_ Canım bizde 3gün çektik ne kadar krem denediysem olmadı en son sudocrem aldım ertesi gün geçti ve domates gibi kıpkırmızıydı gece uyanıp ağlıyordu şifa Allah’tan