yuceaybars Kızlar pazartesi regl oldum 4 aylık bebeğim var. Sütüm azaldı regl olunca yaşayam varmı ne yapabilirim
gerekyokk yuceaybars evet benimki de öyle olurdu stres yapma sadece sıvı alımını biraz daha artır ve bol bol emzir bişey olmaz
Smr29 yuceaybars bende spral taktığım için kanamam hem çok geliyor hemde uzun sürüyor. benimde sütüm azaldı gibi normalde bir haftada reglm biterken şuan bir haftadır yoğun kanama var hala .. böyle olan var mı
esm15 yuceaybars süt azalması gibi değilde benim memelerde sertleşme ve ağrı oluyor regl döneminde emzirirken ilk 3 gün aciyo
yuceaybars gerekyokk ya ister istemez korkuyorum ve stres yapıyorum şimdi Ebebekte satılan malt içecekten içtim bir tane. Teşekkür ederim bu arada ne zaman düzeldi regl bittikten sonra hemen düzene girdimi sütünüz
gerekyokk yuceaybars daha bitmeden bile düzeliyor regl ne zaman çok geliyorsa o zaman azalirdi sütüm tabi kişiden kişiye değişir