Kızlar yardım çıldırıcam artık kızıma birşeyler oldu akşamları saat 8 de uyurdu ve gece 12 gibi mama içerdi bazen sonra sabaha kadar uyurdu bazen de gece 4 veya 5 gibi kalkar mamasınk içer 7.30 a kadar rahat uyurdu ama şimdi uyumuyor akşam rutinine göre saat 8 de uyuyor 30-40 dk içinde geri uyanıyor ve asla uyumuyor uyumak istiyor ama sürekli benim sallamamı istiyor sallamayı bırakınca kalkıyor gece 12 ye kadar diyorum tamam kalksın oynasın kendimi yıpratmıyım ama bu seferde sürekli ağlıyor son 3 gündür bu böyle kızamık aşısından sonra oldu ama aşıdan olduğunu sanmıyorum acep neden böyle oldu bu arada bebeğim 9 ay 10 günlük başına gelen var mı?