sedefsss bende senelerdir düşünüyordum hamile kaldım tekrar doğumdan sonraya kaldı artık ama hep şey duymuştum, ablamda oldu mesela çok büyük olduğu için ücret almadılar heyet toplanıyormuş sanırım hepsi sağlığına sıkıntı vereceğine karar verirse ücretsiz oluyor gibi hatırlıyorum