arasmom16 İyi geceler kızlar doğumdan sonra 6. Ayda adet gördüm normal eskisi gibi 6 güm sürdü fakat bu ay 7 gün olucak hala olmadım emziriyorum acaba bunu yaşayan varmı
gizem1111 arasmom16 emziriyorum bende 12 gün geç oldum emzirme döneminde düzensiz olması normal diye biliyorum bende stres yapmıştım olmadığım için test yapacaktım bi kaç güne sonra oldum
mgkurt arasmom16 doğumdan 6 ay sonra oldum bende sonraki ay sanki düzensiz oldu ama burda beklenilen düzene girmesidir korunmuyorsan test yap korunuyorsan da kendini iyi hissedeceğin ve güvende hissetitğin yerlerde ol regl olursun..
hazelvemeyra arasmom16 😄 ay bizimkine demesem de takip ediyo yakında olursun yada daha olmadın falan diye diyo 😂
ekins arasmom16 benimde erken oldu 2. regl 4 aylık bebeğim. Bence zamanla düzene girer ben hiç yadırgamadım açıkcası