Dnznl Merhaba Bebeğim için bebe bisküvisi arayışındayım internetten bulabildiğim birçok tarifi denedim ama tariflerin içinde genelde tereyağı olduğudan yerken kokusu beni rahatsız etti😔Sizin önerebileceğiniz bir bebe bisküvisi markası yada tarifi varmı 🤗
osibrabia Dnznl dun kiz kardesim ebebegin bebek biskuvisini almis cok ta guzeldi.sutle falan yapiliyo 6 ay uzeri ama ben yogurtla ilik su karistirdim oyle yaptim oglum sevdi
Deletedmom110 Dnznl merhaba,bebeğiniz rahatsız olmuyorsa evde yapsanız aslında en güzeli. Fabrikaya uğramamış mis gibi anne yapımı🙏🏼
Eminos Dnznl ev yapimi miss gibi tereyagli icinde ne oldugunu biliyorsunuz yapay sekersiz hazirlar yag orani yuksek sekerli ve katki maddeli
Dnznl Sanırım ben yapmayı beceremedim yada yaptığım tarifler doğru olanı değil 😀 deneyip beğendiğiniz tarif var mı acaba rica etsem evde yapanlar benimle paylaşabilirler mi 🤗
Mehmetaslaninannesi Dnznl bebe bisküvisi yerine bebek keki yapsanız yada kurabiyesi içine incir kayısı ceviz hurma şekeer yerine pekmez kullanıp yapabilirsiniz. Nefis yemek tariflerinde bi çok tarigi bulmak mümkün 😉