Merhabar hepinize bı iş yapınca evi silince veya o gün çok yorulmuşsam hemen belim sırtım ve kalçam ağrıyor ayak altım da uzandıktan sonra kalkarken ağrıyor hani hamilelikte oluyor ya kramp gibi doğum yapalı 1 ay oluyor böyle olan varmı aranızda neler yapıyorsunuz böyle olunca