Öyle bir sinirliyim ki tüm gerizekalılar beni mi bulur ya cahillikten başka hiçbir şey değil bu. 2 yaşında çocuğum çok hareketli olduğu için, hayır dediğimiz şeylere ağladığı için biz bu çocuğa ekran göstermiyormuşuzda çocuk tabi ki sıkılırmış ve ekran izlemediği için hırçın olurmuş. Yav yemin ederim kendini geliştirmiş insanlar bize hayran. Ne güzel koruyorsunuz ekrandan diyorlar. Böyle kör kütük cahillere şöyle şeyler söyleyerek bana cinnet geçirtiyorlar