Merhaba kızlar, pazartesi doğum yaptım çok şükür. Kızımı kucağıma aldım. Ama doğumum çok zordu. Suyum gelmeden kanamam oldu ve baya kan gelerek doğum başladı sonra suyumu patlattılar. Yaşadığım paniği ve korkuyu anlatamam hiç hatırlamak dahi istemiyorum. Ama merak ediyorum benim gibi bunu yaşayan var mı?