Yucar canım 15 20 gün de 1 kere senin zorlaman ile yaparsa problem bagırsaklarda bişey var denektir ama 1 haftaya kadar normal hiç endişelenme doktorlar bile zaten kaka değil çiş önemli diyorlar eğer çiş yapmazsa hemen doktora götür . Ek gıdaya başlayınca da kabız olcak kan ilacına baslayıncada bu kabızlık yakanı pek bırakmicak yani 🙂 o nedenle en iyi cözum zeytinyagı ve az az ıkındırmak ilerki zamanlar da 🙂