Ya gerçekten artık yorgunluktan uykusuzluktan bayılacagım 3 yaşında sabah 7 8 de uyanıyor öglen uykusu yok gece 12 1 de uyuyor bu kadar uyku aralığı normal mi ben 26 yaşında insanım dayanamıyor uykusuzluğa el kadar bebe nasıl dayanıyor hayret ediyorum 1 senedir böyle ne zaman doğru düzgün uyuyup uyanacak. Yaşıtlarına bakıyorum öğlen uyumayan bebeler en en geç aksam 10 da uyumuş oluyorlarmus. Sizinkiler de böyle mi gerçekten gün içinde hiç enerjim tahammülüm sabrım kalmıyor kendimi yorgun hissediyorum. Bide grip oldum gerçekten saat geçmiyor