myarenb AzraTalha ehliyet almayı 28 yaşına bırakmak. çok büyük özgürlükmüş keşke daha önce alsaydım. onun dışında yok çok şükür 🌸
AzraTalha myarenb bende yeni niyetlendim canım daha önce kalmıştım. Sen yine erken almışsın ben 32. Yeni pişmanlık yükleniyor desene
myarenb AzraTalha ben panik atağım var diye hiç düşünmemiştim bile daha önce. hiçbir şey için geç değil, çabucak ehliyet sahibi olursunuz insallah
Ahsensmom_ AzraTalha 3 sene kocanın ailesini idare etmek keşke baştan onları insan yerine koymasaydım
amazontuba AzraTalha beni aldatan sevgilimi salak gibi intikam almak uğruna affetmiştim sonra yine aldattı 🤣 salak gibi affetmeyip yoluma baksam kocişkomla daha çabuk evlenirdim neyse buna da şükür iyi ki aldatmış ki kocamla arkadaşlık kurmama vesile oldu 😹
ikiaslanannesi amazontuba Bende bekarken biriyle sevgiliydim sonra telefonunda mesajlar yakaladım benden başka 3 tane daha sevglisi varmış. O an ona küfürler edip kızarken kendini savunma şekli “ içlerinde en çok seni seviyorum “ gerizekalı ya yine aklıma geldi kfjsjdj
Mrvalpr Kardeş olayını erken yaptıgıma pişmanım birkaç sene daha daha ttakılsaydım çocuğum iyice büyüseydi ben 34 oğlum 4 buçuk yaşında
Mrvalpr AzraTalha daha ne kadar bekleyecektim o da ayrı gelmişim 34 yaşına :) amin canım Allah sağlık versin de Hersey olur
hepyerdeyizz Yok galiba pişmanlığım ya😂😂bazılarına gereksiz gelir ama 3 aylık korunma ignesi olduğuma pişmanım 6 aydır perişanım hafta bir regl oluyorum lekelenmem kesilmiyor imdatt 🥲🥹doktorada gittim ama düzelmiyor
amazontuba ikiaslanannesi hahaha 🤣 hoşt deseydin.sen yine iyi ben iş yerimde çalışmak zorunda kaldım aylarca eski sevgilim yeni sevgilisi (beni aldattığı)ve ben.istifalar yasak sağlık kurumu olduğu için orada kalıyorduk pandemi zamanı.sabah akşam mutluluklarını seyrettim ah ah 🤣 biz bi günde delirmedik
ikiaslanannesi amazontuba aaaayyy 🤣🤣🤣 çok zor bir durum olsa gerek 🤣 peki kız biliyor muydu eski sevgılısı oldugunu