Nhdemva üç atak geçirdim ama tam vertigo teşhisi de konmadı genelde çok yorgun ve uykusuz olduğum zamanlarda oldu hemşireyim nöbetli çalısıyordum baş dönmesi oluyor denge bozukluğu arkama yaslanırken biyerden yuvarlanıyormuş hissiyatı oluyordu çok şükür uzun süredir yaşamadım yaşamam da umarım