Kızlar kırkımdan sonra 27. Günüm ama adet görmedim normal mi sizde nasıldı acaba
_nurrsema normal, ben 5.ayda adet görmeye başladım
_nurrsema Emzirdiğiniz sürece özellikle ilk 1,5 yıl düzensizlikler veya olmamak normal
benimde iki ay oldu olmadı doktor 1 yıl olmamak bile normal dedi