eses123 eğer odanız 25-26 ise çok yüksek 1 tog fazla gelebilir 0.2 tog falan iyi olur bizim doktorumuz üşümek kolay kolay hasta etmez ama terleyip üzerinde kuruması hasta eder dedi.. yemin ederim 24-24,5 olursa odanın ısısı sadece uzun kollu pijama takımıyla yatırıp üstünü örtmüyorum zaten hiç alışık değil örtünce uyanıyor.. ve o haliyle şükür üşümüyor hasta olmuyor nasıl alıştırırsanız öyle vücudun sıcaklık durumunu biz bozuyoruz biraz da ve inanın serinlikte daha rahat uyuyorlar