Herkese merhaba. Bebeğim alerjik bir bebek herşeyi yiyemiyor ek gıdaya 4 aylıkken başladık ama verdiğim herşeyi yiyordu şuan 9 aylık 2-3 haftadır yemek yemek istemiyor ama zorla oyunla vs bi şekilde yedriyprum ama isteyerek yemiyor. Özellikle kıymalı yemeklerde öğürüyor tiksiniyormuş gibi yapıyor önceden yiyordu.. ben blendır kullandım bir süredir pütürlü veriyorum sorun olmuyordu hani ondan desem. Doktorumuz bir şeyler dokunuyordur dedi reflü ilacı verdi ama mercimek çorbası verdiğimde bugün kıymalı yemeğe göre daha iyi yedi en azından. Doktorum köfte şeklinde yapıp eline verin diyor belki öyle yer ilgisini çeker diye ondan da ben korkuyorum şu aralar iştahsız. 8300 falan çıktı kilosu anne sütü az alıyor mama içmiyor çok kafama takıldı çok sinirleniyor yemek yemek için mama sandalyesine oturdugunda bile. Çok güzel yerdi şimdi neden böyle yapıyor anlamıyorum çok üzülüyorum