belizberil3009 10aylık olmak üzere şimdilerde öğün araları 4 saate çıkardık. Ağlama konusuna gelince o biraz çocuğun karakterine bağlı. Ben odasında koltukta otururken beni görmezden gelip saatlerce oynayabiliyor ama ben kapıdan çıktığım an ağlayarak peşime düşüyor mesela 🙄
Ama ikiz oldukları için birbirlerinin dikkatini çekerek biraz daha kolay oynayabilirler sanırım.