Kuzey canım zaten 3 gün kuralının amacı neyin alerji yaptığını anlamak. Doktorunun dediğini uyguladık diyelim bir günde 5 çeşit şey verdik bebeklerimize. Alerji oldu diyelim. Neyin alerji yaptığını tahliller ile anlarız dimi ama sadece tek bir şeyi 3 gün verirsek alerji yaptı diyelim bu sefer deriz ki aaa şunu vermiştim o yaptı galiba bir süre vermiyim deriz. İşte amac bu 😊ve bu kadar çok yemek verilip anne sütü ağırlıklı beslenme olmazsa hem bebeğin sindirim sistemine fazla yüklenme olur hemde anne sütünü bırakır