Merhaba arkadaşlar 3 ay 10 günlük bebeğim iki gündür sürekli emmek istiyor düzgün uyumuyor. ağlıyor. Memede yarım saat falan kalıyor. Bebeğim hıçkırmaya başladı. Annem de hıçkırıyorsa doymuştur dedi. Eskiler böyle anlarlarmış. Öyle midir acaba. Doymuyor diye çok üzülüyorum. Mama da veriyorum içmiyor ağlıyor. Üç aylık bebeği olanlar aydınlatabilir mi herkeste mi öyle acaba