Benimde 5 yaşında ama hiç gece kaldırmadım ben o yüzden mi bilmiyorum kaçırma olmadı. Cok sıvı tükettiği zaman gece fazla kıpırdıyorsa anlayıp hadi kalk diyorum ama birlikte uyudugumuz icinde bu fırsatı yakalıyo olabilirim :( heer cocuk farklı bence zamanla öğrenir