Kızım 3.5 yaşında bugün parkta oynarken salincagin pasli zinciri elinin üstünü çizdi. Paslıydı ama. Orda bir kadın da dedi ki götür hastaneye hemen tetanoz vurdur. E biz zaten küçükken tüm aşılarını yaptik. Korumuyor mu uzun yıllar. Kadın aklımla oynadı resmen .