tyugsug Kızlar 3 ayligiz o kadar abartiyolar ki aklım çıkıyor tek bakıyorum bebeğime zaten nasıl bi atak yaşayan var mı çok mu abartiyolar acaba zaten bebegim kucakta sürekli
duyguluinsan tyugsug hiç atak yaşamadım. 6.ayda bebeğim bambaşka bir bebek oldu :) ben bu aylara haftaları inanmıyorum açıkçası
aleynaa38 tyugsug kendi kendime bu çocuğa ne oldu nesi var bu kadar ağlıyor, uyanıyor niye emmek istemiyor diye sorduğum her dönemde internetten baktığımda atak haftasında olduğunu öğrenirim. Ben adım gibi eminken eşim hep o ne öyle derdi inanmazdı şimdi bebek 13 aylik olmak üzere bu gece çok uyandı atak var galiba diye eşim kendi söyler 😃
simseklivekalpli tyugsug ben yaşamadım atak falan. Her huysuzluğu bir atağa bağlıyorlar. Bebek bu bi gün iyi olur 5 gün kötü zaten olayı bu 🤣
beriiiiil tyugsug valla bizim korkunç geçti ama her bebek aynı değil. 1 ay sürüp bitiyor geçici yani ben de tek bakıyordum çok yoruldum ama geçti.
onurmooms Bizim dördüncü ay iyiydi. Ne olduysa 8.ayda oldu. İlk aylara zor dediğim icin cok pişmanım 😄
sudenaz0 onurmooms a bizim de öyle oldu😀4. Ayda hiçbir değişme söz konusu değildi ama 8. Ay… anam ağladı
duyguluinsan tyugsug mama reddi, memeye bağlandı, gece gündüz memede. Büyüyor, ihtiyaçları değişiyor aslında. Hiç kafanıza takmayın. Her bebek farklı, bir şeyler öğreniyor. Fiziksel ve duygusal olarak gelişiyor. 4 ve 5 inci aylarım harika geçmişti :)
sudenaz0 tyugsug desteksiz uyuyan kızım şuan ayakta ellerini tutarak piş pil sesi ile uyuyor uyku desen sıfır alt üst oldu benim kızım gitti başka kız geldi gibi 🤣
tyugsug aleynaa38 bizim değişiyor sürekli ya atak mı ne artık bilmiyorum artık yorucu çok büyüttüler 4.ay atağı gözüm korktu..bu babalar da sonradan ayak uyduruyor bize
guloyku tyugsug 4. Ayda biraz değişmişti ama ninni söyleyip salladıkça güzel güzel uyuyordu. Ne olduysa 5.5 ayda oldu. Ondan sonrası çok karışık 😀
aslihanfindik Ay şu an 4. Ay atağındayız uykuya direnme başladı ne yapsak uyutamıyoruz geceleri de saat başı uyanıyor sürekli memede olmak istiyor😄