Dün gece biz de aynıydık. 5 aylık olduk ve hep uyku problemimiz vardı tam dalıyor yerine bırakıyorum uyanıyor. Dün öğlen de çok uyumadı akşam 9’da bi daldı sevindim uyudu diye yerine bıraktım yine uyandı. Daha da ne yaptıysam uyumadı ve işte o saatten 12.30 a kadar hiç susmadan ağladı artık öksürüyordu bogazinin agrisindan çığlık ata ata ağlaya ağlaya. Uyku ile derdi nedir ben çözemiyorum aylardır böyle inanın ben de çok ama çok yoruldum