Ah ah bu çocuklar oğlum da 3 yaşında aşırı derece de iştahsız şuan şu saatte birşeyler yedirmeye çalışıyorum ki iyi uyusun diye doktorada götürdüm acaba değerlerimi düşük diye çok şükür değilmiş vitaminleri düşük değilse eğer korkma canım yediği kadar fazla da zorlama