sahinn2 Merhaba 18 ay 21 günlük ikizlerim var emzik bırakma da 5. Günümüz desteksiz uyuyorlardı ama şimdi sallıyoruz ayağımızda ona rağmen ağlaya ağlaya uyuyorlar ne yapmam gerekiyor
cauuv2 sahinn2 28 aylık oldu bıraktıramadım hala ilk günkü gibi emer aglayarak uykuya geçirmeni önermem. Travma olusuyor cocuklarda ve sabah güne kötü baslıyorlar
sahinn2 cauuv2 ikizler tek bakıyorum emzik olmayınca mecburen ağlıyorlar ve şuanda hasta oldular el ayak hastalığı