alp_94 benim de olmuştu.ama topallamıyordum.sadece yattıgım taraf kalcam agrıyordu o yuzden bi sag tarafa bi sol tarafa dönüyordum.hatta bazen iki taraf cok agrıyınca bi yarım saat sırt üstü yatıyordum.ama siz yatmamaya calısın malum sırt üstü ve yüzüstü önerilmiyor.kaç aylıksınız.benim 4-5aylıkken arttı doğuma kadar sürdü.magnezyum içiyodum son aylar biraz iyi geliyordu