sifirekran_bolkitap
32 kadın 2 erkek çalışanın üstünde yöneticilik yaptım. Başlarda zor oldu . Kadınlara kadın yönetici daha zor geliyor en çok onlarla sıkıntı çıkıyor maalesef
Ama zamanla alıştık. Ayrıldım fakat beni aradıklarını herkesten duyuyorum. Sabredin sizin etik değerleriniz , adalet duygunuz , yönetici vasfınız ve tarzınız ile sizi bir tanısınlar zamanla oluyor herşey.. biraz zaman biraz sabır.. tatlı sert olmak işin özü bence