kızlar merhaba 9 aylık bebeğim var , üç gündür vücudunda birşeyler çıkmaya başladı ve kaşınıyordu sürekli , bugün takipli olduğumuz doktorumuza gittik Uyuz bulaşmış ama baya incelediler mercekle falan yani öyle hemen konulan bir teşhis değil, Yapma ilaç , losyon ve şampuan yazdı , başına gelen varmı en kısa sürede nasıl atlattınız bu durumu ( bende ve eşimde kaşıntı veya başka bir belirti yok )
bebeğime nereden bulaştı onu da bilmiyoruz 🥹🥹