kedili1anne Kızlarrrrrr Memnun kaldığınız pijama takımlarını önerir misiniz lütfen Bulduklarım hep polyester şöyle pamuklu pamuklı olsunnn
Duyulurum kedili1anne lcw, Penti, suwen bunlardan alıyorum alırken pamuk içeriğine dikkat ediyorum. Minyon olduğum için bazen kız çocuk reyonundan alıyorum 13-14 yaş daha uygun oluyor 😅 ve çok sevimli 😊
nnoktaa kedili1anne doğum sonrası için suwen almıştım. Son derece rahattı. Benim de polyester alerjim var. Gerçekten fiyatlar da çok abartı. Ben araştırırken kumaş bilgisi olarak pamuklu seçiyorum.
ebruuyildizz kedili1anne Trendyol da pijamaevi satıcısından birkaç kez alışveriş yaptım yıllardır sapasağlam ürünleri ve yumuşacık
Kuzularinanasi kedili1anne penti.suan 2 al 2 bedava var.cocuk pijamalari 500e geliyor cok iyi ..ben hep alirim indirim zamani buyuk yasini da aliyorum 2 al 2 ode kampanyasinda cok iyi oluyor
kedili1anne Duyulurum Yahu saatlerdir arıyorum tüm üretimler polyester… İnsan plastik içinde nasıl uyuyabilir Ve öyle ucuz da değil yani
Tatlican kedili1anne Neredesin sakaryalıysan ömer amca var pamuklu satıyor ve fiyatları iyi. Eşime yeni aldık 600 tl
Tatlican kedili1anne Neredesin sakaryalıysan ömer amca var pamuklu satıyor ve fiyatları iyi. Eşime yeni aldık 600 tl
Kitsu Penti de pijama günleri vardı 1 alana 1 bedava. Güzel takımlar aldım hala devam ediyor mu bilmiyorum
kedili1anne Trnd yol. Pijamaevinden aldım güzel çıkarsa yorum yazarkm kızlar Malesef penti ve süwen maddş olarak tuzlu bana