Kızlar nolur yardım edin yaaaa. Ne yapmam lazım? 14 aylık ve şuan sevdiği şeyleri de yememeye başladı. Evde sürekli peşindeyim bişeyler yesin diye. Zorlamıyorum ama çok çeşit yapmaya çalışıyorum yesin diye hala 9kg. Zayıf kaldı. Ne yapcam ben böyle ya 😔
Bugün bir multivitamin verdi eczane. İştah açar dedi. Ama o kadar umutsuzum kiii… Sürekli ama sürekli emiyor. Siz ne durumdasınız? Neler yaptınız nolur bir akıl verin ya 😔