susamtanem_ Bimin markası bir bebek bezi içinden yabancı cisim çıktı bime mail attım sosyal medyadan yazdım dönüş yok ben direk kime şikayet edebilirim madur ediliyoruz
susamtanem_ irgin aynen öyle takmadan bakmak lazım her beze ıslanınca telin çıktığını düşünemiyorum bile kız çocuğu bu arada enfeksiyona açık