Bebeğim 14.5 aylık yemek yemeyi seven çok iştahlı bir bebekti doğduğundan beri on güne yakındır yemek yemeyi reddediyor. Ben yedirirdim bazen kendi yemek isterdi verirdim ufak tefek oyalanirdi resmen kaşığa ağzını açmıyor oyalayıp verirsem de tükürüyor. Önüne koyunca bir yiyorsa iki yere atıyor. Delircem gerçekten hasta şu an grip gibi diş çıkarıyor mi bilmiyorum 8 tane dişi var zaten önceden böyle bir şey yaşamadık. Geçici bir şey mi delircem beni tek uğraştırmayan şeyi iştahıydı ağlayacağım gerçekten.Anne sutu aliyor bu arada