Tombikyanak ay Allahtan yurtdışında yaşıyorum burada öyle bir mekana gitmek kutlama pasta falan yok zaten Amerika da ogretmene de bir kupa yada kalem yâda ajanda yâda sadece bir çiçek ve tebrik kartı al yolla yani gerçekten Türkiye de bu işler çok abartılıyor bize ogretmen doğum gününü bile söylemez yani kreşe giderken kızım öğretmen kendi doğum gününde sınıfta kendi cebinden pasta meyve suyu çocuklara atistirmalik falan almış sınıfta çocuklarla kutlamış doğum gününü resim falan yollamış çok tatlıydı hiç haberimiz yoktu sadece içeriklerini atmış yiyeceklerin alerjisi olan yâda yedirmek istemeyen var mı diye alternatif atistirmalik icin Türkiye de gerçekten her şey çok abartı