iremyildiz4 Demir ilacına başladığımızdan beri zorluk yaşıyoruz. Yaşayan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz
Bernas iremyildiz4 bestiron demir damlasını kullanın kabızlık yapmıyor içeriğide temiz ben kuzumda onu kullanmıştım içerisinde zeytinyağı olduğu için kabızlık yapmıyor 😇
kbrylm iremyildiz4 bizim 3 gün oldu şuan her gün kaka yapıyor ama etkisini nezaman gösterir bilmiyorum.doktorum bana kabız yapabilir dedi ferrum kullanıyorum
GezginPaNDa iremyildiz4 ben her yıl bu tedaviyi alıyorum . Sürekli kabızlık. Probiyotik kullanmak Kuru kayısı yemek fayda ediyor
iremyildiz4 kbrylm bizim de ilk başladığımız da normal gidiyordu zamanla 4-5 günde bir yapmaya başladı umarım öyle bir şey yaşamazsınız 🙏🏼 insan ister istemez stres oluyor
zeydefe iremyildiz4 bestiron bizde de kabızlık yaptı kısa sürdü ama o dönemde prebiyotikte kullandık sorun kalmamıştı doktorunuza danışın yine tabi ki
iremyildiz4 zeydefe dün doktorumuz bize de prebiyotik başlattı bakalım umarım faydasını görürüz hemen
sumussss Ocean demir ve b12 kullanıyoruz ferrum kabızlık yaptı ocean daha hızlı etki etti ve kabızlığımız bitti
iremyildiz4 sumussss doktorumuz bizimkini değiştirir ve oceana geçirir diye düşündüm ama bizde bir değişiklik yapmadı prebiyotiğe başladık onun etkisini görücek miyiz bakalım