Kızım 19 aylık, 18 inci aya girdiğimizden beri artık istediklerini ağlayarak yaptırma, inatlaşma falan başladı asljnda iyi idare ediyorduk ama dişleri çıktı iki tane o mu etkiledi anlamadım bazı günler özellikle öğle uykusundan uyandığında sebepsiz yerli yersiz ağlamaları oluyor, ne istediğini bile anlayamıyorum öyle sebepsiz ağlıyor, ve napıcağımı bilemiyorum bazen sakin kalamıyorum o an onu oyalayacak aklını dağıtacak susturacak birşey yapamıyorum sanki böyle kal geliyor, böyle durumlarda ne yapıyorsunuz nasıl sakin kalıyorsunuz ya bir önerisi olan varsa Allah aşkına söylesin, ne zaman geçer ne zaman biter demiyorum ama ben nasıl daveanacağımı gerçekten bilemiyorum kendime hakim olamıyorum sonra vicdan yapıyorum kendimi suçluyorum sen nasıl annesin bu büyümenin bir parçası kızına niye anlayışlı sakin yaklaşmıylrsun diye ama o ağlayışı böyle beni nedense çok öfkelendiriyor, bugün mesela uyandı biraz oynadık sonra çorba ısıttım içmek istemedi o sırad annemle görüntülü konuşuyorduk kapatmak istedi kapattık falan ama ağlaması susmadı, oturduğum yerden kaldırıyor başka odalara götürüyor ne istediğini söylemiyor soruyorum yok ağlıyor sadece tekrar yerime oturuyorum yine kaldırıyoe yine aynı şey kucağıma gelmek istiyor kucağıma gelince hiç ses yok öyle dakikalarca olduğum yerde kucağımda ikimizde hiç ses çıkarmadan dursak sıkıntı yapmaz asla yani, birde bu yemek problemimiz var çorba bizim kesin kurtarıcı öğünümüzken şimdi çorba içiremiyorum sizler mesela çocuğunuz hazırladığınız öğünü yemediğinde ona yerine başka birşey veriyor musunuz sırf karnı doysun diye yoksa yok mu