turkmenart Medicalpark Hastanesi Arda Bozgül doktorumuz.Biraz yoğundur ama çok iyidir.doğduğundan beri gidiyoruz,şuan 17 aylık olduk.gayet ilgilidir,bilgilidir.ama tabi özel muayenede olduğu gibi çok uzun sürmüyor muayanesi,ama kestirip atıp da göndermiyor.