Deletedmom_789 Kundağa asla saramıyorum ağlıyıe durmuyor kollarını çıkartmaya çalışıyor mecbur açıyorum. Ama gece de sıçrıyor. Kollar sıkı ayaklar serbest hazır kundak da var onu da denedim yine aynı. Ne yapıcam gece sıçradığı için de uyanıyor ağlıyor
CilekliKedy Deletedmom_789 bende ne yaptıysam kundaklayamamıştım istemiyordu daha çok ağlıyordu kundaksız büyüdü istemeyince pek yapacak birşey kalmıyor sanırım ya uyuyunca sarmayı bile denemiştim olmadı
eymenku Deletedmom_789 benimki de kundak sevmedi tek elini sarmayı deneyin biri dışarda kalınca yine biraz olsun duruyordu savasmiyordu kundakla tek el olduğu için de sıçrama az oluyordu
mamabear_ Deletedmom_789 yapacak bir şey yok maalesef benim de kızım aynıydı. Sabırla refleksin bitmesini beklemekten başka çare yok 🥲
Deletedmom_789 CilekliKedy aynen bende asla saramıyorum sadece kollarını tutacak bir ürün aldım onda bile durmuyor o kollar illa çıkacak
CilekliKedy Deletedmom_789 sıçramalar geçene kadar sabredeceksiniz sanırım ya öyle yapmak zorunda kalmıştım 🫣