Kizlar merhaba ben 4 gun once kurtaj oldum.bebegin kalbi durmuş zorunlu kurtaj yani. 6 haftalikti. Hamileliği öğrendiğimde gogus hassasiyetim çoktu yatamıyordum falan o derece.sonra bu belirtilerim biraz kayboldu zaten gebelik sonlandı.dun aksam banyo yaptim aynaya geçip baktığımda sag göğsümde büyüklük fark ettim ama bu gözle görünür derecede sol göğsüm küçücük kalmış onun yanında.elledim yolladım pek anlamıyorum dokusunda sertlik dolgunluk var ikisininde ama sagda daha fazla biraz sizlama gibi bisey de oluyor ama cok degil. kitle falan nasil oluyor pek anlamadim ve korkuyorum zaten psikolojik olarak zor bir dönemden geçiyorum.aklimdan çıkmıyor surekli kontrol ediyorum simdi.hamilelgimi öğrendiğimde betahcg 1000di suan kac bilmiyorum. Bu arada biri diğerine gore hep buyuktu aslında ama su anki durum biraz fazla sanki hani umarım anlatabilmisimdir.hastane doktor vs gercekten korkuyorum.