Eşimle bi haftadır gribiz. Kızımla sabah 7de kalktık 38.4 civarı ateşi vardı. Calpol verdim acile gittik doktor boğazına baktı geçmiş gibi dedi pek bişey anlamadı bence. Eve geldik ateşi düşmüyo sabahtan beri. Banyo yaptırdım, 4saatte bir calpol veriyorum. Üstünde zıbın var sadece. Ne yapmam lazım başka ilk defa hasta oluyor. Tekrar hastaneye gideyim mi ? 10buçuk aylık. Huzursuz ağlamaklı hep, tek tük öksürüğü de var. Şuan ateşi 38le 37buçuk arasında gidip geliyor