Doğumdan 2 ay sonra spral taktırdım o hafta 7 gün bir reglim oldu sonrada kesildi şimdi 5. aya girdik 3 gündür inanılmaz bir kanama var. Sabahtan beri beşinci pijamamı değiştirdim. Üstüme geçiyor taşıyor ped yetmiyor. Kalan dependim vardı onu giydim. Normal mi böylemi oluyor, eğer değilse bir doktora randevu alacağım🤔