Herkese merhabalar. Çok utanarak yazıyorum ama heyet raporu almak zorundayım maalesef. 4 aylık bebeğim ve izim bitti. Normalde kayınvalidem bebeğime bakacaktı ama kayınpederime 4. evre karaciğer kanseri tanısı konuldu ve başka şehirde tedavi görüyor. Annemse dedeme bakıyor 1 senedir yatalak. Bakıcı deseniz bulamıyoruz kızım biberon asla tutmadığı için kimse uğraşmak istemiyor. Tekirdağ veya Bursa çevresinde heyet raporlu alabileceğimiz bir yer bilen var mı acaba? :(