5 buçuk aylıkken yoğurt mayalayıp başlayın dedi doktorumuz verdim 3 kaşık falan midesini çok bulandırdı hiç sevmedi bütün içini boşalttı kustu sadece formül mama ile besleniyoruz tekrar yoğurt vereyim mi ekşi mi oldu acaba ya da ne vereyim ne ile başlayayım meyve püresi sepbze püresi mi vereyim tek başımayım hiç bir şey bilmiyorum