leylaaksuu 10 ay 22 günlük ne yaptıysam alkış baybay yapmıyor öğretemedim .merhaba diyince tokalaşıyor bir de çak diyince çakmayı biliyor erken mi geç mi bu bir sorun mu beni aydınlatır mısınız anneler 🥲
Pamukhanim_ leylaaksuu 1 yaşına yakın yapmıştı alkış by by ı yapar meselâ 13 aylık tokalaşma yapmıyor
ayse0575 leylaaksuu biraz çocuklarda sorun arıyoruz bu sosyal medya yüzünden her hareketini takip edip aslında çocuğa istemsiz bi yük baskılıyoruz. Akışına bırakın ne zaman isterse o zaman yapsın😊 kimi bebek 8. Ayda yapıyor bu dediklerinizi kimisi 1 yaşta. Kıyasa girmeyin bebeğinizin gelişim özelliği diğer tüm bebeklerden ayrı….
leylaaksuu ayse0575 yo bi sorun aramıyorum Allah hepsine sağlık versin sadece kendi haline mi bırakmalıyım öğretmeli miyim orasını danışmak istedim sağolun 🙏🏽😌
bebiskoveannesi leylaaksuu 12 buçuk aylık. Sadece canı istediğinde yapar. Öğrenecektir canınızı sıkmayın
yila leylaaksuu 13 aylık canı isterse baybay yapar çak son 5-6 gündür yapıyor alkışı da 2-3 gündür yapmayı deniyor ama bazen ellerini denk getiremiyor. Her bebek her şeyi farklı dönemlerde farklı hızlarla öğreniyor rahat olun
KendiEvimdeDeplasmandayim leylaaksuu alkış yapması için çok uğraştım haftalarca yapmadı. Görümcem geldi 10dakika gösterdi o zamandan beri yapıyo 😂 başka biri deneyebilir yeni biri olunca ilgisini çekiyo sanırım. Birde ben kendim alkış yaparak gösteriyordum genelde görümcem kızımın ellerini tutup birbirine vurarak gösterdi öyle de deneyebilirsiniz
leylaaksuu KendiEvimdeDeplasmandayim kuzenim kreş öğretmeni biraz uğraştık kendi ellerinin sesini duyunca yapar dedi çok iddalıydı ama yapmadı yine canı sağolsun. 😂
minikkus85 Benimki iki yaşında bye bye yapmıyo canı isterse yapar alkışı seviyo yapıyor gülüyo , canı istemiyo olablr
[silindi] leylaaksuu benimki de 10 aylık olacak alkış yapıyor ama bay bay yapmıyor dans eder gibi bilek kıvırıyor bazen 😂 bir de babasından seni seni yapmayı öğrenmiş 👆🏼seni seniiii yapıyor 😂😂😂
eozlem leylaaksuu 1 yaştan sonra anı hir güncelleme geliyor merak etmeyin ☺️ 6. ayda Bul-tak oyuncakları yardımsız takan bebeğime bay bay yapmayı 13 aylıkken ancak öğretebildim onu da düzgün yapmıyor aynı bu dükkan önlerinde rüzgarda kolu sallanan balonlar gibi yapıyor 😂😂 14. ayda öpücük atmaya başladı 😂